22 березня 2021 року  в онлайн-режимі проведено засідання  педагогічної ради, на якому педагоги закладу обговорювали і вивчали питання «STEM- освіта в умовах дошкільного закладу як засіб формування критичного мислення».

        Метою обговорення і аналізу роботи за цією технологією було поглиблення знань знань педагогічного колективу про інноваційні технології навчання і,зокрема, про  STEM-освіту як технологію формування та розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей дошкільників. Педагоги обмінювалися власним досвідом, обгрунтовували доцільності впровадження інновацій в освітній процес, аналізували власну готовнсть до інноваційної діяльності.

       В рамках підготовки до педагогічної ради вихователями старших груп та соціальним педагогом закладу був створений кінофільм «Казка про коронавірус». Цей колективний творчий проєкт реалізував декілька важливих цілей: розвиток  інженерного мислення, вмінь і навичок роботи над проєктом в команді, розвиток креативного та критичного мислення, творчих здібностей, формування технологічних навичок з  виготовлення певного продукту.

     Педагоги та діти познайомилися з новою формою роботи. Створення фільму сприяло  згуртуванню педагогічного та дитячого колективу, збагаченню досвіду дітей та дорослих, урізноманітненню освітнього процесу.

Пропонуємо переглянути матеріали засідання педагогічної ради  і  кінофільм.

 

 

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Translate »